Výtahové hřiště, jo!

Outdoorový nadšenec, trochu praštěný, absolutně zamilovaný do dobré kávy a skvělého vybavení na její přípravu. To nás nejlépe vystihuje v jedné větě. A s kávou BRWT Coffee spojujeme přesně tyto vlastnosti do holistické nabídky – a naší vlastní věci.

Nabízíme vysoce kvalitní produkty pro ruční přípravu kávy především pro milovníky filtrované kávy a espressa a také pro každého, kdo si chce vychutnat prvotřídní kávu na cestách. Náš sortiment zahrnuje pečlivě vybrané položky, které slibují nesrovnatelný zážitek z kávy. Od vysoce kvalitních kávovarů s filtrem přes přesné váhy až po ruční espresso kávovary najdete vše, co potřebujete k přípravě dokonalé kávy. Abychom toho dosáhli, spoléháme na renomované značky, které jsou známé kvalitou, spolehlivostí a inovativní funkčností.

Nechme to jednoduché

Jsme tři kamarádi (Matze, Nils a Sammy), kteří už léta mají dvě věci společné:

Milujeme opravdu dobrou a především dobře připravenou kávu.
Milujeme přírodu, pobyt venku a cvičení na vzduchu.


Na různých výletech, ať už to bylo horolezectví, turistika, lyžování v horách nebo surfování, koupání a plážování u oceánu, vždy existovala jedna věc: dobré espresso nebo čerstvě uvařená filtrovaná káva. To je důvod, proč pokaždé ujdeme kilometr navíc nebo přebytečná kila nosíme.

A proč právě BRWT?

Příběh by teď mohl být u konce. S celou věcí „milujeme kávu“ a „dostáváme nejlepší kávu na cestách“ však byl jistý problém: Jak poznáme, co je pro naše zájezdy a naše požadavky opravdu nejlepší? Jaké vybavení na cestách potřebujete a jaké se nejlépe hodí? Vzhledem k tomu, že jsme všichni létali na nervy, přišli jsme na to docela rychle. Měli jsme zkušenosti s ručními mlýnky, věděli jsme docela dobře, které parametry jsou rozhodující pro espresso a filtrovanou kávu, a pak jsme si řekli: Jdeme na to – všem milovníkům outdoorové surfovací kávy dáme snadný návod, co potřebují Na cestách Bez ohledu na to, kde, můžete pít opravdu elegantní espresso a dokonalou čerstvou filtrovanou kávu. Nemohli jsme to najít v této podobě (nebo jsme nehledali dostatečně dlouho?)

Více náhodných faktů a příběhů

Gratulujeme! Pokud jste se dostali až sem, máte opravdu zájem dozvědět se o nás více. Vaše přání je naším rozkazem!

Jednoduché, stylové a zelené

Řekněme to tak, jak to je: Všude se v současné době množí nové módní značky kávy, dodavatelé mlýnků a luxusní stroje na espresso. Všechny jsou nějakým způsobem inovativní, dělají něco jiného než ostatní a přitom vypadají neuvěřitelně stylově – nějak „jednoduché, stylové a zelené“.
My jako BRWT nejsme výjimkou v tom, že si klademe za cíl poskytovat našim zákazníkům také opravdu kvalitní, jedinečné a zcela praktické kávové náčiní. S tím malým, ale důležitým rozdílem, že každý z našich produktů a každé z našich značek opravdu velmi pečlivě zkoumáme, sami je používáme a testujeme a pak se rozhodujeme, které je perfektní řešení problému našich zákazníků.
A oceňujeme udržitelnost s maximální kvalitou a odpovídajícím poměrem ceny a výkonu. U nás nejde o množství ani maximální úroveň sortimentu.
Pokud budete hledat u nás, najdete maximálně 2-3 možnosti, pokud nějaké jsou. A všechny mají své jedinečné prodejní přednosti nebo jsou vzájemně dokonale sladěny.

Inovativní, moderní a tak nějak má člověk 6 prstů, že?

Nyní je čas pustit se do práce: Kromě skvělého umění kávy a cestování a pobytu venku milujeme také inovace a technologie.

Velkým tématem naší doby je téma AI a vše, co k tomu patří. Jako moderní, mladá společnost chceme sjednotit světy mezi uměním fotografie, jednoduchým snímkem na pláži a naprosto šíleným, ale neméně kreativním vytvářením opravdu působivých snímků pomocí AI a rozmazat je do kulatého a naprosto krásného celku. obrázek.

Ale to je jen falešné a v určitém okamžiku nás všechny připraví o práci

Zatímco psaní textů a blogových příspěvků je pro nás vždy kreativní a důležitý a především velmi zábavný proces, nikdo z nás není fotograf a kameraman. Webem a také naší přítomností chceme vědomě posouvat hranice a využívat nejnovější možnosti naší doby.
Používání těchto nástrojů je jako používání složitého softwaru. Dokud nemáte na obrázku ty správné motivy, správné barvy a správnou náladu, chce to hodně úprav, hodně fantazie a schopnost to vyjádřit jazykem. A pak má mnoho lidí stále 6-12 prstů na ruce.

Rozhodující je vědomé používání

V používání nástrojů jako Midjourney nebo Chat GPT pro podporu a například jako zdroj nápadů nevidíme žádný problém. Samozřejmě nikdy nemohou nahradit profesionální, osobní fotografie nebo osobní texty, ale buďme upřímní: všichni tak nějak věříme, že nás to všechny bude ovlivňovat i v budoucnu a najít k tomu přístup je vždy lepší, než ujít tady vlak - jako je rozšiřování vysokorychlostního internetu – jak všichni víme, k realizaci nedojde.

Takže: Myslíme si, že témata jdou velmi dobře ruku v ruce a nakonec vystřihnou opravdu dobrou postavu.

S dovedností, odborností a trochou šílenství

Tyto tři ingredience jsou potřebné k tomu, aby byly určité věci v životě snadné.

Pracujeme s vášní na vytváření dobrých produktů, perfektních balíčků a absolutní ultimátní kávy na 12m vlně na portugalském pobřeží Atlantiku. K tomu je kromě výše zmíněného šílenství potřeba i cit pro trh a trocha odbornosti v obchodním smyslu.

Všichni tři jsme kvalifikovaní ekonomové v oblasti obchodu, ekonomie a/nebo zdravotnictví (jeden má dokonce doktorát – uhodnete kdo?) a to samozřejmě do našeho podnikání přinášíme.

Proč to říkáš?

Často se nás ptají, jak se nám daří nabízet ceny tak nízké jako u jiných, mnohem větších poskytovatelů a obchodů. To je docela zarážející, protože se na čísla díváme velmi pozorně a výdaje vynakládáme pouze tehdy, když jsou skutečně nutné a náležitě pokryty. Nemáme žádné investory ani velké dárce (bohužel tatínkový stát už dlouho neotevřel kohoutek na peníze) a investujeme jen vydělané peníze. To je obrovská výhoda, zejména pro organický růst a udržitelné podnikání, a snižuje tlak na některá rozhodnutí. Vše si děláme sami, od webu, přes fotky (s přátelskou podporou), dopravu, marketing, zákaznický servis atd. (Velký dík patří pochopení a přijetí všech lidí, kteří jsou nám velmi blízcí) .

Stručně řečeno: Prostřednictvím výrazné úspory nákladů vám můžeme poskytnout skvělou nabídku a zároveň být cenově konkurenceschopní na, řekněme, konkurenčním trhu.

To vše se počítá

Nemáme sortiment jako Coffeecircles a Roastmarkets v Německu – máme přesně to, co potřebujete. #punintended

Alespoň jsme o tom docela přesvědčeni. A co lidé především neumějí: rozhodovat se, zejména pokud jde o spotřebu. To je jeden z největších problémů, pokud jde o udržitelnost: kupujeme a kupujeme a kupujeme.

Nezachraňujeme svět

Náš obchod a náš obchodní model nezachrání svět. Ale můžeme se alespoň malou měrou podílet na tom, že budeme vyrábět méně věcí na vyhazování nebo prodávat věci nižší kvality prostřednictvím vědomé spotřeby zařízení, ale i kávy samotné.

Jsme pevně přesvědčeni o kvalitě našich produktů, protože je všichni sami používáme léta nebo známe dost lidí, kteří přesně to dělají.

A my vám výběr usnadňujeme: Nemusíte si vybírat mezi Comandantes, 1zpressos a Timesmores světa – náš balíček espressa se hodí, je levný nebo pokročilý. Konec. Vy znáte svůj rozpočet a požadavky, my známe přesně ty správné produkty. A je to. Vše, co se počítá, je snadné.